מאמרים נוספים

המתכון לפוסט המושלם הנוסחא שתגרום לפוסטים שלכם להביא תוצאות

מכירים את זה? יושבים מול המחשב, רוצים לכתוב פוסט שיביא תוצאות, אבל איכשהו מוצאים את עצמכם גוללים רילס של כלב מחופש לסושי? כן, קורה לכולנו. הבעיה היא שהפיד שלכם לא מחכה לכם, והוא מלא בפוסטים שמתחרים על תשומת הלב של הקהל שלכם. אז איך הופכים תוכן רגיל לפוסט שיגרום לאנשים

למאמר המלא »
אפליקציה חכמה לניהול זמן ומשימות

Ai שוסך ומנהל לכם את הזמן והמשימות – תכירו את Motion

בואו נדבר על איך אפליקציית Motion יכולה לשדרג לכם את ניהול הזמן והמשימות. עם הבינה המלאכותית שלה, היא מתאימה את לוח הזמנים שלכם לצרכים האישיים והמקצועיים שלכם. אם אתם מרגישים שהזמן שלכם בורח, או שאתם לא מצליחים לעמוד בכל המשימות שלכם, אתם לא לבד. הרבה אנשים מתמודדים עם בעיות דומות.

למאמר המלא »
איך לייצר תוכן לעסק באופן עקבי

לייצר תוכן עקבי לעסק זה לא כל כך קשה

כולנו מכירים את זה – יושבים מול המחשב, מנסים להמציא תוכן חדש, ומרגישים כאילו הראש שלנו ריק כמו דף לבן. זה כמו לנסות לשמור על דיאטה כשיש פיצה על השולחן – לא קל, אבל בהחלט אפשרי! במאמר הזה, נדבר על איך לייצר תוכן לעסק שלכם באופן עקבי, מה הכלים שיכולים

למאמר המלא »
טיפים לשיפור אחוז הרכישה באתרי חנות

איך להגדיל את אחוזי הרכישה באתרי חנות – שינויים קטנים שיובילו ליותר רווחים

  אם גם אתם מנסים להבין איך להניע את הלקוחות שלכם לרכוש יותר באתר החנות שלכם. תכלס, זה לא קל. אבל מה אם אני אגיד לכם ששינויים קטנים יכולים לשדרג את אחוזי הרכישה שלכם בגדול? כן, זה אפשרי! במאמר הזה, נסקור טיפים לשיפור אחוז הרכישה באתרי חנות, שיכולים להפוך את

למאמר המלא »

אז אם גם אתם רוצים לקחת את העסק שלכם צעד קדימה
מלאו את הטופס ונחזור אליכם

קידום ממומן בגוגל – מה כדאי לדעת

על מה נדבר?

קידום ממומן - איך הוא עוזר לנו במה הוא שונה מאורגני ומה חשוב לדעת על התקציב לפני שיוצאים לדרך

מוזמנים לשתף

מה זה קידום אתרים ממומן

קידום ממומן באנגלית PPC : pay per click – "שלם עבור קליק"
אסטרטגיות שיווק שבה עסקים משתמשים בכדי לקדם את האתר שלהם ומשלמים לפי הקליקים שהמשתמשים ביצעו על המודעה שפרסמו (מכאן השם PPC). המודעות הממונות מוצגות בדר"כ בראש דפי מנועי החיפוש וכך יוצרות תנועת גולשים אתר של העסק. ישנן אפשרויות לבחור למי המודעות יוצגו כדי להגיע לקהל היעד הרצוי. דבר אשר מייעל את ההשקעה ביצירת לידים איכותיים יותר לעסק.

תמונה של דף עם המילים קידום ממומן באנגלית על בלוק עץ
תמונה של המילה - אדס באנגלית באדום בין מילים ככוונה לפרסומת בקידום ממומן שהיא בולטת

 

למה נועד קידום אתרים בגוגל ממומן:

בראש ובראשונה קידום ממומן בגוגל נועד בכדי לייצר תנועה מהירה של משתמשים לאתר ומזה נובעות גם תוצאות מהירות לעומת קידום אתרים אורגני (ככל שיותר אנשים ייחשפו לאתר/דף של העסק הסבירות של אותם אנשים להיות לקוחות פוטנציאליים תהיה גבוהה יותר). זה קורה בגלל שברוב המקרים אותה המודעה מופיעה בראש הדף ולכן מושכת תשומת לב רבה יותר של הגולשים אשר חיפשו נושא הקשור למה שהעסק מציע, לכן הסבירות גבוהה יותר שילחצו על המודעה ויתעניינו יותר.

שיפור הנראות והעלאת המודעות של האתר – ככל שניצור יותר תנועה ככה יותר אנשים ייחשפו לשירותי העסק (כמובן שישנה חשיבות לא מבוטלת לאיך הדף בנוי ומה העסק מציע).
בעזרת התנועה הרבה נהפוך את אותם המשתמשים ללקוחות פוטנציאליים.

עסקים שרוצים להגיע לקהל יעד מסוים – ביצירת המודעות הממומנות אנו יכולים לקבוע למי המודעה תוצג לפי כמה קריטריונים ובכך לייעל את החזר ההשקעה (בסופו של דבר מונח פה כסף של העסק על הכף ונרצה שהניצול שלו יביא למקסימום תוצאות). מודעה נכונה שתוצג בזמן הנכון לקהל הנכון תעלה את סיכויי הסגירה של הלקוח.

 

 

 מה העלויות של קידום ממומן?

הדבר היפה בכל הנושא הזה של קידום בגוגל ממומן הוא שהפלטפורמה של גוגל ממש נותנת לנו להחליט מה אנחנו רוצים לעשות עם הכסף שלנו ולכן אנחנו יכולים לקבוע מראש את התקציב. בחלק מסוים גם לקבוע מה יהיה המקסימום שנשלם על קליק אחד. חשוב לדעת כי הדברים מאוד תנודתיים ונעזרים בהם אחרי מחקר מעמיק של הבנת כלי הפרסום הממומן, אבל למי שיודע יש שליטה באחוזים גבוהים משמעותית על מה קורה בקמפיין, לאן הולך הכסף והאם הקמפיין רווחי או מה אפשר לשפר.

 

נשמע מושלם?
כמה דברים שחשוב לדעת לפני שמתחילים קידום ממומן

אמנם אנחנו כבעלי עסקים רוצים לראות תוצאות במהירות שיא אבל, חשוב להבין שבתחום קידום ממומן בגוגל זה שלא כל מודעה שילחצו עליה תהפוך את אותו המשתמש ללקוח. יש חשיבות להבנה הזאת כיוון שבהסתכלות מסוימת אנחנו נרצה שהכסף שאנו משקיעים ימקסם את עצמו אבל לפעמים ישנם קליקים לא קשורים, בין אם זה אנשים שמתלבטים או שהעסק ומה שיש לו להציע פחות מדבר אליהם (כמובן שהשאיפה שלנו היא להגיע לאחוזי ההמרה הכי גבוהים שאפשר במסגרת התקציב וכשמנהלים קמפיין באופן דינאמי ונכון אכן מעלים את האחוזים). המחירים עשויים להשתנות בהתאם לתחרות וחשוב לבחור את הנושאים שנרצה להשקיע בהם בקפידה בכדי לא להתאכזב ממחירים גבוהים של קליקים שילכו לפח. הכי חשוב להבין שעצם זה שעושים קידום ממומן לא מבטיח שום תוצאה, ישנם המון משתנים בדרך והתפקיד המרכזי הינו להציג את המודעה הנכונה ביותר בזמן המדויק לקהל היעד שהעסק פונה אליו ובכך נוכל להגדיל את אחוזי ההמרה, ולא להפסיק לעקוב ולשפר את הקמפיין תוך כדי תנועה.

 

 

אז איך אנחנו נכנסים לתמונה בעניין הקידום ממומן של העסק?

כשאנחנו בונים קמפיין קידום אתר בגוגל ממומן אנחנו דואגים להבין מי העסק, מה הוא מציע, מה מייחד אותו, מי קהל היעד, מה תקציב הפרסום ומה התחרות סביב אותו התחום. המידע הזה מסייע לנו לבנות את הקמפיין הנכון ביותר עבור העסק שלכם. חשוב לדעת שמהרגע שמתחילים לא מורידים את הרגל מהגז, אנחנו נמצאים במעקב שוטף על התוצאות ומשנים את הקמפיין לפיהן עד שנגיע לנוסחאה המנצחת עבורכם.

מוזמנים לדרג אותנו

מוזמנים לשתף

אז אם גם אתם רוצים לקחת את העסק שלכם צעד קדימה
מלאו את הטופס ונחזור אליכם

*ב24 שעות הקרובות נעלה איתכם לשיחה שבה נבין ביחד איתכם איזה מהלכים הכי נכונים לעסק שלכם.