מאמרים נוספים

המתכון לפוסט המושלם הנוסחא שתגרום לפוסטים שלכם להביא תוצאות

מכירים את זה? יושבים מול המחשב, רוצים לכתוב פוסט שיביא תוצאות, אבל איכשהו מוצאים את עצמכם גוללים רילס של כלב מחופש לסושי? כן, קורה לכולנו. הבעיה היא שהפיד שלכם לא מחכה לכם, והוא מלא בפוסטים שמתחרים על תשומת הלב של הקהל שלכם. אז איך הופכים תוכן רגיל לפוסט שיגרום לאנשים

למאמר המלא »
אפליקציה חכמה לניהול זמן ומשימות

Ai שוסך ומנהל לכם את הזמן והמשימות – תכירו את Motion

בואו נדבר על איך אפליקציית Motion יכולה לשדרג לכם את ניהול הזמן והמשימות. עם הבינה המלאכותית שלה, היא מתאימה את לוח הזמנים שלכם לצרכים האישיים והמקצועיים שלכם. אם אתם מרגישים שהזמן שלכם בורח, או שאתם לא מצליחים לעמוד בכל המשימות שלכם, אתם לא לבד. הרבה אנשים מתמודדים עם בעיות דומות.

למאמר המלא »
איך לייצר תוכן לעסק באופן עקבי

לייצר תוכן עקבי לעסק זה לא כל כך קשה

כולנו מכירים את זה – יושבים מול המחשב, מנסים להמציא תוכן חדש, ומרגישים כאילו הראש שלנו ריק כמו דף לבן. זה כמו לנסות לשמור על דיאטה כשיש פיצה על השולחן – לא קל, אבל בהחלט אפשרי! במאמר הזה, נדבר על איך לייצר תוכן לעסק שלכם באופן עקבי, מה הכלים שיכולים

למאמר המלא »
טיפים לשיפור אחוז הרכישה באתרי חנות

איך להגדיל את אחוזי הרכישה באתרי חנות – שינויים קטנים שיובילו ליותר רווחים

  אם גם אתם מנסים להבין איך להניע את הלקוחות שלכם לרכוש יותר באתר החנות שלכם. תכלס, זה לא קל. אבל מה אם אני אגיד לכם ששינויים קטנים יכולים לשדרג את אחוזי הרכישה שלכם בגדול? כן, זה אפשרי! במאמר הזה, נסקור טיפים לשיפור אחוז הרכישה באתרי חנות, שיכולים להפוך את

למאמר המלא »

אז אם גם אתם רוצים לקחת את העסק שלכם צעד קדימה
מלאו את הטופס ונחזור אליכם

איך כותבים פוסט באתר?

על מה נדבר?

נדבר על איך כותבים פוסט באופן נכון טכנית שיעזור לדירוג האתר והנושא שהדבר עליו.

מוזמנים לשתף

פוסט באתר הוא מאמר מסוים שנרצה לדבר עליו הקשור למה שהאתר שלנו והעסק עוסקים. בפוסט זה נעסוק באיך כותבים פוסט באופן הנכון ביותר לקידום האתר באופן אורגני. נעבור על כמה דברים טכניים ולאחר מכן על גוף הפוסט ומה כדאי שיהיה בתוכן הפוסט עצמו, ממילות המפתח ועד לכותרות.

איך מתחילים לכתוב פוסט באתר?

אז האמת שזה די פשוט, בתהליך בניית האתר הבונה בעצם נותן לנו "תבנית פוסטים" מוכנה מראש ככה שאין לנו מה לדאוג לעיצוב עצמו של הדף. ברגע שנסיים פה את הכתיבה נראה ביחד איך זה יוצא מעוצב, יפה ומתאים לכלל המסכים. את הפוסט עצמו אנחנו כותבים בעורך הטקסט בפאנל הניהול של האתר תחת תגית "פוסטים" מצד ימין בסרגל.


לפני שנקפוץ למים ונתחיל לכתוב ההמלצה שלי היא לכתוב את הפוסט קודם בוורד כולל הכותרות ככה שיהיה נוח להתרכז בכתיבה. בעת העלאת הפוסט לאתר נתעסק רק בכמה דברים טכניים ותוך 5 דקות הפוסט יהיה באויר.

נתחיל מהדברים הטכניים בכתיבת פוסט באתר

כותרת הפוסט – ההצגה של המאמר ברחבי האתר ובגוגל

לאחר שלחצנו על "פוסט חדש" נפתח לנו עמוד ובו הפוסט שאנחנו הולכים לכתוב. הדבר הראשון שנמלא הוא את שדה הכותרת בדיוק כמו בפוסט לדוגמא שאנחנו רושמים פה. ביטוי המפתח של אותו הפוסט חייב להופיע בכותרת הזאת בשלמותו! לאחר שמילאנו את הכותרת יש ללחוץ על "שמירה כטיוטה" בסרגל העליון מצד שמאל שלא הדף.
חשוב עדיין לא ללחוץ על פרסם בשלב הזה.

הקישור של המאמר

לאחר שלחצנו על שמירה כטיוטה, בסרגל השמאלי ניתן לראות את הקישור שיוצג (ברוב המקרה זה יהיה שם הפוסט) אם לא רואים את הקישור שימו לב שבלשנית העליונה של אותו הסרגל אתם על פוסט.

לחיצה על הקישור תפתח חלון קטן ובו ניתן לשנות את הקישור

תמחקו את מה שרשום ותרשמו באנגלית ב2-3 מילים את הנושא של הפוסט – לא לרשום בעברית כי אז יש בלאגן וג'יבריש ששולחים את הקישור של הפוסט.

בחירת קטגוריה של הפוסט

לאחר שינוי הקישור נבחר קטגוריה – באותו הסרגל השמאלי למטה יותר יש קטגוריות – שימו לב שלאותו הפוסט אתם בוחרים רק את הקטגוריות הרלוונטיות אליו, כברירת מחדל הקטגוריות יקבלו את הערך Uncategorized ונצטרך להוריד את הסימון ממנו ולבחור בקטגוריה הרלוונטית עבורנו.

בחירת תמונה ראשית לפוסט שתוצג באתר

לכל פוסט באתר יש תמונה משלו, את התמונה הראשית נמצא בסרגל השמאלי תחת הכותרת תמונה ראשית. לחצו על בחירת תמונה. במידה ונרצה תמונה מהמאגר של האתר ניתן לבחור. במידה והרצה להעלות תמונה חדשה פתחו את התיקייה של התמונה הרצויה במחשב וגררו את התמונה לתוך החלון שנפתח. ככה הפוסט יופיע עם התמונה שלו בכל רחבי האתר וגם בגוגל.

תקציר הפוסט

באותו הסרגל ישנה לשונית הנקראת תקציר, ניתן לכתוב שם בקצרה על מה הפוסט מדבר (ממליץ עד 30 מילים).

כתיבת הפוסט:

בכתיבת הפוסט נשים לב ל2 דברים עיקריים

  • כותרות ומשקלן
  • הטקסט עצמו

כותרות הפוסט באתר

בגלל שאנחנו לא כותבים מאמר שהוא רק לקורא אלא גם רוצים להשפיע על הדירוג של אותו המאמר במנועי החיפוש אנחנו חייבים לשים בכותרות את ביטוי המפתח (כמעט בכל כותרת) ובעדיפות לווריאציות שונות לדוגמא אם הפוסט שאנחנו כותבים עכשיו הוא כתיבת פוסט באתר אז בכותרות נשתמש במילים "כתיבת פוסט באתר בצורה נכונה" "מאמר בבלוג" (ניתן להשתמש במילים נרדפות) "הפוסט שאנחנו כותבים לאתר" "מה כדאי שיהיה רשום בפוסט באתר" וכו'…
נשים דגש שמשקל הכותרות הוא H2 ולא H1 (יש רק כותרת H1 אחת לכן שימו לב שבטעות לא התבלבלתם).

התוכן של הפוסט באתר

בתוכן נרצה לרתק את הגולש! פה מנועי החיפוש מודדים באמת אם התוכן מעניין לפי אם הגולש נשאר לקרוא משמע אנחנו חייבים לכתוב תוכן טוב ולא לצאת לידי חובה! בתוכן מדי פעם כן לחזור על ביטוי המפתח אבל לא באופן חריג אלא שיהיה "טבעי בטקסט".
כמה נקודות חשובות:

  • אל תשתמשו בתוכן מאתרים אחרים – מנועי החיפוש שונאים תוכן משוכפל!
  • אם אתם רוצים להעלות לרשתות החברתיות ולאתר את אותם הדברים תעלו קודם כל לאתר ואז לרשתות החברתיות
  • תוכן AI – חד משמעית אפשרי ובריא להיעזר אבל לא לעשות העתק הדבק, לשנות את התוכן גם בשביל הגולשים שיהנו מתהליך הקריאה וגם כדי לא לעורר חשדות מיותרים.
  • אל תחזרו יותר מדי על ביטוי המפתח בתוכן, תגרמו לזה להיות טבעי.
  • תיכנסו לראש של הגולש בקריאה, הוא חיפש נושא מסוים משמע שמשהו מפריע לו. תדאגו לענות לו על הדברים שמפריעים לו ולחדש ובכך התוכן שאתם כותבים יהיה איכותי יותר!
  • תתאימו את הכתיבה לסוג הגולש – אל תכתבו בשפה גבוהה אם לא צריך, אל תכתבו סתם דברים כי חייב שיהיה ארוך

מעבר אחרון על הפוסט לפני פרסום

באתרי הבלוג שאני בונה אני מתקין משהו קטן וחמוד שעוזר לנו לראות אם הפוסט שכתבנו היה טוב. מתחת לתוכן הפוסט ישנו סרגל שנקרא Yoast SEO, זה תוסף חינמי שנועד לדברים האלה ואני אישית מאוד אוהב להשתמש בו.
תחת הלשונית SEO נרשום את ביטוי מפתח שנרצה בחלק העליון. במקרה שלנו "איך כותבים פוסט באתר"
לאחר מכן יש חלון "תצוגה מקדימה" – כך יופיע הפוסט במנועי החיפוש. נוודא כי כותרת הפוסט מופיעה שם כמו שצריך ונרצה להוסיף משפט אחד שיבליט אותנו מעל כולם.
ניתן לשנות זאת בכותרת SEO
בלשונית סלאג נשים את ביטוי המפתח

בתיאור מטא נרשום בקצרה על מה הפוסט מדבר יחד עם אזכור לביטוי המפתח בגלל שהוא מוצג בחיפושים באופן בולט.
ניתן לראות שצבעי הסמיילים משתנים, אין מה לקחת אותם ללב אך כן כדאי להתייחס שהסמיילי של SEO הוא בצבע כתום סימן שהדברים העיקר

מוזמנים לדרג אותנו

מוזמנים לשתף

אז אם גם אתם רוצים לקחת את העסק שלכם צעד קדימה
מלאו את הטופס ונחזור אליכם

*ב24 שעות הקרובות נעלה איתכם לשיחה שבה נבין ביחד איתכם איזה מהלכים הכי נכונים לעסק שלכם.